Reklama Maxcom pojawiła się również na Times Square w Nowym Jorku.
Maxcom, rozpoczął ekspansję na rynkach Ameryki Północnej, Południowej oraz Środkowej. Flagowe rozwiązana oraz najnowsze produkty firma zaprezentowała podczas jednych z najważniejszych imprez w regionie, targów MWC Americas.
Z sukcesem sprzedajemy sprzęt w Europie. Widzimy jednak globalny potencjał dla naszych produktów i dlatego przyszedł czas na Ameryki. Przeprowadzone badania, pozwalają nam ocenić, że za oceanem znajdziemy nabywców, zwłaszcza na nasz rewolucyjny smartfon „dla każdego” czyli Maxcom MS459 Harmony. Oczekujemy, że może to być hit na tamtejszych rynkach. -To model, który budzi wielkie pozytywnych emocji wszędzie tam, gdzie go prezentujemy.
Maxcom MS459 Harmony daje dostęp do funkcji telefonu z poziomu komputera lub innego urządzenia w dowolnym czasie i miejscu. Intuicyjne oprogramowanie to z kolei ukłon w stronę osób z gorszym słuchem, słabszym wzrokiem oraz złą motoryką palców. Model wyposażony jest też w wielofunkcyjny przycisk Pomoc, który w razie wypadku wysyła wiadomości alarmowe wraz z lokalizacją lub dzwoni pod wskazany numer.
MS459 HHarmony oraz inne flagowe produkty Maxcom można było oglądać podczas targów Mobile World Congress Americas w Los Angeles, które trwały od 12 do 14 września 2018 roku.
MWC Americas to najważniejsze wydarzenie branżowe w regionie dlatego nie może nas tam nie być, kiedy planujemy ekspansję na tamtejszych rynkach. Największe targi technologiczne, to zawsze doskonały czas i miejsce do spotkań z partnerami biznesowymi oraz możliwość nawiązania kontaktów i współpracy. MWC Americas są dla Maxcom tym ważniejsze, że prezentował się na nich po raz pierwszy.
Wśród tego, co Maxcom pokazuje za oceanem, są również:
Trwa ładowanie