MAXCOM - O NAS







Maxcom posiadając 15 letnie doświadczenie, jest nowoczesnym, dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwem, zajmującym się produkcją oraz ciągłym udoskonalaniem urządzeń telekomunikacyjnych, głównie telefonów komórkowych GSM,aparatów telefonicznych przewodowych i bezprzewodowych, radiotelefonów PMR typu walkie-talkie, oraz nawigacji satelitarnych GPS.

Należy aktualnie do liderów w Europie pod względem liczby sprzedawanych aparatów telefonicznych komórkowych oraz tradycyjnych, ich nowoczesnego wyglądu oraz zaawansowanych funkcji i technologii.

Wszystkie urządzenia oferowane na rynek europejski, posiadają certyfikaty zgodności, dopuszczające je do użytku w kraju oraz na terenie Unii Europejskiej. Jest pionierem we wprowadzaniu najbardziej nowatorskich rozwiązań dla wymagających Klientów.

Grupa działa pod dwiema markami Maxcom oraz budżetowej Maxton. Grupa realizuje sprzedaż poprzez zdywersyfikowane kanały dystrybucji w ponad 20 krajach Europy, w tym m.in. za pośrednictwem czterech głównych operatorów komórkowych w Polsce, kilkunastu operatorów za granicą, sieci handlowych oraz wybranych dealerów i agentów sprzedaży.

Dzięki własnemu działowi badań i rozwoju Maxcom jest w stanie szybko reagować na zmieniające się potrzeby klientów i wprowadzać na rynek nowe modele telefonów.

Potwierdzeniem najwyższej jakości produktów Maxcom jest ich znakomita sprzedaż u operatorów telekomunikacyjnych w kraju i za granicą,  w  sieciach handlowych w naszym kraju i w Europie , w sklepach specjalistycznych oraz u dystrybutorów i dealerów w wielu krajach świata

Oprócz urządzeń produkowanych pod marką własną Maxcom, oferujemy naszym Odbiorcom szereg innych produktów, których jest w Polsce wyłącznym dystrybutorem, takich jak: MOTOROLA baby monitory, PMR-y (krótkofalówki), system opieki Smart Nursery, telefony przewodowe, a ponadto akcesoria włoskiej firmy CELLY.

ZDYWERSYFIKOWANY KANAŁ DYSTRYBUCJI I SPRZEDAŻY

Maxcom prowadzi sprzedaż głównie do odbiorców biznesowych. Zdywersyfikowane kanały dystrybucji obejmują:

  • operatorów telekomunikacyjnych – m.in. czterech głównych operatorów komórkowych w Polsce oraz kilkunastu operatorów za granicą,
  • sieci handlowe – w tym elektromarkety i markety wielobranżowe w Polsce i za granicą,
  • dealerów i agentów sprzedaży w Polsce i za granicą.

Dodatkowo Maxcom realizuje sprzedaż bezpośrednią do klientów końcowych poprzez własny sklep internetowy oraz inne sklepy internetowe i portale aukcyjne.

  POLSKA ZAGRANICA
Operatorzy telekomunikacyjni Orange, Plus, T-Mobile, Play Telemach, Telekom Slovenije, Telenor, Bazile Telecom, T-Mobile, Orange, o2, Velcom
Sieci handlowe Auchan, Selgros, carrefour, Kaufland, Tesco, RTV Euro AGD, Neonet, MediaMarket, Saturn, Partner AGD-RTV, Media Ekspert NAY, Tesco, Electro World, Prisma, Senukai
Wybrani dealerzy i agenci sprzedaży AB SA, ABC Data Ingram Micro, Komsa

MODEL BIZNESOWY GRUPY MAXCOM

  • Produkty Maxcom są projektowane i tworzone w Polsce przez wewnętrzny dział R&D, a także przez zewnętrznych ekspertów w Europie i Chinach.
  • Podążając za ogólnym trendem wiodących firm telekomunikacyjnych na świecie Spółka zleca montowanie urządzeń wyspecjalizowanym fabrykom w Chinach.
  • Do Polski telefony są sprowadzane głównie drogą morską, a w szczególnych przypadkach lotniczą.
  • Towary Maxcom sprowadzane są z Chin oraz dostarczane do odbiorców przy współpracy z firmami spedycyjnymi oraz kurierskimi. Wszystkie transporty, zarówno do klientów, jak i własne są ubezpieczone.

Maxcom oferuje urządzenia w 4 liniach produktowych: comfort, classic, strong oraz smart.

 
 
 

Trwa ładowanie